Аз малко по-горе съм писал, че кабелите и свещите са ОК и се съмнявам единствено в дюзите . Доколкото знам дори една от 2-те свещи да не работи това не би трябвало да оказва никакво влияние в-у работата на двигателя . Вторите свещи са за по-добро и по-бързо изгаряне на горивната смес.Аз лично съм карал малко със 7 работещи свещи понеже единия изход на бубината ми беше "избил" и не забелязах почти никаква промяна преди и след като я смених .
Известие
Collapse
No announcement yet.
" Придърпване" ?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от БоббиПървоначално публикувано от ParisWindЗдравей колега, от скроминият ми опит мога да кайа че на 100% придърпването не ти е нито от кабели нито от свещи (ако беше от тях щеше да е постоянно без значение от оборотите! )при мен е същата неприятна ситуация - между 1800 и 2000 оборота няма никой и след това се развърта като с турбо колата. Пробмела може да е единствено в бензиновата помпа или инжекторите (запушени дюзи ) и не и стига горивото при ниски обороти, а при високи колата върви по-малко отколкото преди! ( с газов инжекцион съм и при газ ефекта не се наблюдава, а и няма как да е нито ламбда сонда нито пък дебитомер просто защото те работят и при каране на газ- иди си за всеки случай на диагностика но при мен се оказаха инжекторите!
Поздрави ! И СЪВЕТ - не бързай да се хвърляш в покупката на скъпи кабели свещи и тн без да майстор (а не псевдоразбирач) да ти е погледнал колата и да е дал малко по-експертно мнение!Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V '95 Вече Бивша
Comment
-
Първоначално публикувано от hsrАз малко по-горе съм писал, че кабелите и свещите са ОК и се съмнявам единствено в дюзите . Доколкото знам дори една от 2-те свещи да не работи това не би трябвало да оказва никакво влияние в-у работата на двигателя . Вторите свещи са за по-добро и по-бързо изгаряне на горивната смес.Аз лично съм карал малко със 7 работещи свещи понеже единия изход на бубината ми беше "избил" и не забелязах почти никаква промяна преди и след като я смених .в последствие колата е при близък мои приятел и след смяната на сондата разход 10-12 при динамично градско каране!
няма вариант в който един от цилиндрите хептен да не работи и колегата да не го осети на празен ход и при високи обороти! Просто като стане вапрос за двигател хората които знаят колкото мен а се вживяват във ролята на компютър за компютърна диагностика цитират само - кабели свещи, ламбда и дебитомер! Факт Не разбирам но се уча- не е трудно да се каже
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V '95 Вече Бивша
Comment
-
Същия проблем го имах и аз като вземах моята. Подържаше си оборотите на празен ход обаче като тръгна и придърпваше. Най вече си личеше при по висока скорост. Оказа се комутатора, и през цялото време съм карал на 4 свещи. И да ви кажа честно нито ми гореше много нито не искаше да върви (200км/ч по магистралата). Смених комутатора и работата заспа. Все пак ми се струва, че е най добре да я закараш на една диагностика за по сигурно.Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от vladimirrrrПровери дебелия въздухвод(след дебитомера)необходимо е да го свалиш и провериш на мястото с оребряването като го поразпънеш малко(обикновено ако не е сменян досега ще има доста дупки).
Първоначално публикувано от volkanСъщия проблем го имах и аз като вземах моята. Подържаше си оборотите на празен ход обаче като тръгна и придърпваше. Най вече си личеше при по висока скорост. Оказа се комутатора, и през цялото време съм карал на 4 свещи. И да ви кажа честно нито ми гореше много нито не искаше да върви (200км/ч по магистралата). Смених комутатора и работата заспа. Все пак ми се струва, че е най добре да я закараш на една диагностика за по сигурно.
Днес сложих една добавка за почистване и след 50-тина км. пробег като че ли има някакво подобрение155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
1. Ако едната свещ не работи няма да работи целият цилиндър. Ако беше така както си мислите приятели нямаше този автомобил да има два отделни комутатора и две бобини.
2. Това предърпване се дължи на засмукване на повече въздух от скъсано съединение някъде по трасето
3. Компютърна диагностика може да покаже къде е проблема.
4. Ако тръгните да се ровите в този форум компетентните мнения за 155 са малко
5. Ако преди 155-цата си имал Опел, който няма нищо общо с техниката и си го ремонтирал с алфата шега не трябваAlfa Romeo 166 2.0 TS 2001
Comment
Comment